Handelsbetingelser

Følgende handelsbetingelser gælder for varer, der er købt på www.stromstore.dk 

www.stromstore.dk ejes og administreres af:

  • STRØM Retail A/S
  • Strandvejen 169A
  • 2900 Hellerup, Danmark
  • CVR nr.: 31349516
  • info@stromstore.dk 
  • (+45) 28 80 33 67


1. PERSONDATAPOLITIK

Du kan læse vores persondatapolitik her.


2. BETALING OG SIKKERHED

Vi modtager betaling med Dankort, Visa, Mastercard, Maestro og Mobilepay.

Alle betalinger på www.stromstore.dk sker via en sikret server der krypterer dine oplysninger.

Vi anvender så vidt muligt 3D Secure på alle betalinger. 3D Secure verificerer din identitet og forhindrer eventuelt misbrug af dit betalingskort. 

Hvis det er første gang du anvender dit betalingskort online, skal du bruge NemID til at gennemføre betalingen.

Priserne er angivet i danske kroner og er inklusive moms. Fragtomkostninger lægges oveni prisen.

Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl, fejl i lagerstyring og prisændringer.

Vi trækker først beløbet når varen sendes.


3. LEVERING

Hvis du bestiller hverdage inden kl. 12.00, sender vi din pakke samme dag.

Når vi afsender din pakke modtager du et trackingnummer på mail.

Du finder din faktura i pakken og det er den der gælder som kvittering for dit køb.

Hvis pakken eller indholdet er beskadiget ved modtagelse, skal du anmelde det til vores kundeservice på info@stromstore.dk 

Der kan forekomme længere leveringstid i forbindelse med ferieperioder og perioder med udsalg.

Ved køb af udsalgsvare gælder fri fragt ikke. 

Bemærk venligst, emballage, der bruges til forsendelse, kan være genbrugt fra tidligere ordrer og kan vise tegn på slid.


3.1 LEVERING I DANMARK

Alle leveringer i Danmark sendes med GLS.

Leveringstiden er 1-2 hverdage.

Vi tilbyder fri fragt til pakkeshop ved køb over 599 kr. Det gælder dog ikke udsalgsvarer.

Levering til privat- eller erhvervsadresser koster altid 59 kr.

Køb på 599 kr eller derunder pålægges et fragtgebyr på:

  • 39 kr for levering til pakkeboks
  • 59 kr for levering til privatadresse
  • 59 kr for levering til erhvervsadresse


3.2 LEVERING INDEN FOR EU

Leveringer inden for EU sendes med UPS, GLS eller Postnord.

Leveringstiden for standardlevering er 2-4 hverdage.

Leveringstiden for ekspreslevering er 1-2 hverdage.

Læs mere om fragtpriser her


3.3 LEVERING UDEN FOR EU

Alle leveringer udenfor EU sendes med FedEx Express.

Leveringstiden er 2-5 hverdage men er afhængig af hvor i verden pakken skal sendes.

De specifikke fragtpriser fremgår under betalingen.

Parfumer kan ikke sendes uden for EU.


3.4 AFHENTNING I BUTIK

Du har mulighed for gratis at afhente din ordre i vores butik.

Når din pakke er klar til afhentning, vil du modtage en direkte besked.

Bemærk venligst, at du har 7 dage til at afhente din ordre, efter du har modtaget besked om, at pakken er klar.

 

4. RETURNERING OG OMBYTNING

Du har 14 dage til at returnere eller ombytte varer købt på stromstore.dk 

Perioden regnes fra den dag du modtager din vare.

Du skal returnere varen ubrugt og i samme stand som ved modtagelse.

Husk at vedlægge din faktura i din returpakke.

Hvis du afviser at modtage din vare ved levering eller ikke afhenter din pakke indenfor perioden hvor den ligger klar til afhentning, kan vi opkræve et fragtgebyr på 59 kr.


4.1 RETURNERING

Returvarer skal sendes med omdeling til:

Strandvejen 169A, 
2900 Hellerup,
Danmark
ATT: Return

Pakken skal sendes direkte til vores adresse, og der må ikke vælges pakkeboks eller postkontor, da vi ellers ikke kan håndtere din returnering.

Du har ansvaret for pakken indtil vi har modtaget den. Vi anbefaler derfor ikke at sende med DAO. 

På vores returportal har du mulighed for at downloade et pakkelabel til returnering.

Vi tilbyder ikke gratis returfragt. Et pakkelabel til returnering koster 59 kr.

Returfragten fratrækkes, når vi tilbagebetaler beløbet for den returnerede vare.

Du har også mulighed for at returnere varen i vores fysiske butik i Hellerup.


4.2 OMBYTNING

Hvis du ønsker at ombytte en vare, skal du lægge en ny ordre og sende varen retur.

På vores returportal kan du downloade et pakkelabel til returnering.

STRØM betaler returfragten, når du vælger at ombytte. Dette gælder ikke udsalgsvarer. 

Husk at notere dit nye ordrenummer på din faktura som skal vedlægges pakken.

Du har også mulighed for at returnere eller bytte varen i vores fysiske butik i Hellerup.


5. TILBAGEBETALING

Når vi har modtaget og godkendt din returnering, tilbagebetaler vi beløbet for den returnerede vare.

Tilbagebetalingen gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Det kan tage op til 5-10 arbejdsdage, før tilbagebetalingen registreres på din konto, afhængigt af din aftale med dit kreditkortselskab.


6. REKLAMATION

Købelovens regler for reklamation gælder for varer, der er købt på www.stromstore.dk 

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte vores kundeservice på info@stromstore.dk 

Du skal kontakte vores kundeservice inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet.

Du skal fremvise din kvittering som dokumentation for købet.


7. GAVEKORT

Vores gavekort har en gyldighed på 2 år fra udstedelsesdatoen.

Når du køber et gavekort på www.stromstore.dk, modtager du gavekortet på din mail.

Gavekort der er købt på vores hjemmeside kan kun indløses på www.stromstore.dk 


8. KLAGEADGANG

Hvis vi ikke kan blive enige om behandling af reklamation, kan du indgive en klage til Klageportalen for Nævnenes Hus