Handelsbetingelser
Følgende handelsbetingelser gælder for varer, der er købt på www.stromstore.dk
www.stromstore.dk ejes og administreres af:
- STRØM Retail A/S
- Strandvejen 169A
- 2900 Hellerup, Danmark
- CVR nr.: 31349516
- info@stromstore.dk
- (+45) 28 80 33 67
1. Persondatapolitik
Du kan læse vores persondatapolitik her.
2. Betaling og sikkerhed
Vi modtager betaling med Dankort, Visa, Mastercard, JCB, Maestro og Mobilepay.
Alle betalinger på www.stromstore.dk sker via en sikret server der krypterer dine oplysninger.
Vi anvender 3D Secure på alle betalinger. 3D Secure verificerer din identitet og forhindrer eventuelt misbrug af dit betalingskort. Du modtager en kode på sms, som du skal indtaste for at gennemføre betalingen.
Hvis det er første gang du anvender dit betalingskort online, skal du bruge NemID til at gennemføre betalingen.
Priserne er angivet i danske kroner og er inklusive moms. Fragtomkostninger lægges oveni prisen.
Vi trækker først beløbet når varen sendes.
3. Levering
Hvis du bestiller hverdage inden kl. 12.00, sender vi din pakke samme dag.
Når vi afsender din pakke modtager du et trackingnummer på mail.
Du finder din faktura i pakken og det er den der gælder som kvittering for dit køb.
Hvis pakken eller indholdet er beskadiget ved modtagelse, skal du anmelde det til vores kundeservice på info@stromstore.dk
Der kan forekomme længere leveringstid i forbindelse med ferieperioder og perioder med udsalg.
Ved køb af udsalgsvare gælder fri fragt ikke.
Bemærk venligst, emballage, der bruges til forsendelse, kan være genbrugt fra tidligere ordrer og kan vise tegn på slid.
3.1 Levering i Danmark
Alle leveringer i Danmark sendes med GLS.
Leveringstiden er 1-2 hverdage.
Vi tilbyder fri fragt ved køb over 599 kr. (gælder ikke udsalgsvarer).
Køb på 599 kr eller derunder pålægges et fragtgebyr på:
- 39 kr for levering til pakkeboks
- 59 kr for levering til privatadresse
- 59 kr for levering til erhvervsadresse
3.2 Levering indenfor EU
Alle leveringer indenfor EU sendes med UPS, GLS eller Post Danmark.
Leveringstiden for standardlevering er 2-4 hverdage.
Leveringstiden for saver/ekspreslevering er 1-2 hverdage.
De specifikke fragtpriser fremgår under betaling.
3.3 Levering udenfor EU
Alle leveringer udenfor EU sendes med FedEx Express.
Leveringstiden er 2-5 hverdage. (afhænger af hvor i verden pakken skal til)
De specifikke fragtpriser fremgår under betalingen.
Parfumer kan ikke sendes udenfor EU.
3.4 Afhent i butik
Du har mulighed for at afhente din pakke i vores butik.
Når din pakke er klar til afhentning bliver du kontaktet af vores kundeservice.
4. Returnering og ombytning
Du har 14 dage til at returnere eller ombytte varer købt på stromstore.dk
Perioden regnes fra den dag du modtager din vare.
Du skal returnere varen ubrugt og i samme stand som ved modtagelse.
Husk at vedlægge din faktura.
Hvis du afviser at modtage din vare ved levering eller ikke afhenter din pakke indenfor perioden hvor den ligger klar til afhentning, kan vi opkræve et fragtgebyr på 59 kr.
4.1 Returnering
Returvarer skal sendes med omdeling til Strandvejen 169A, 2900 Hellerup, Danmark.
Du har ansvaret for pakken indtil vi har modtaget den. Vi anbefaler derfor ikke at sende med DAO.
På vores returportal har du mulighed for at downloade et pakkelabel til returnering.
Et pakkelabel til returnering koster 59 kr.
Returfragten fratrækkes, når vi tilbagebetaler beløbet for den returnerede vare.
Du har også mulighed for at returnere varen i vores butik.
4.2 Ombytning
Hvis du ønsker at ombytte en vare, skal du lægge en ny ordre og sende varen retur.
På vores returportal kan du downloade et pakkelabel til returnering.
STRØM betaler returfragten, når du vælger at ombytte. Dette gælder ikke udsalgsvarer.
Husk at notere dit nye ordrenummer på din faktura.
Du har også mulighed for at returnere varen i vores butik.
5. Tilbagebetaling
Når vi har modtaget og godkendt din returnering, tilbagebetaler vi beløbet for den returnerede vare.
Tilbagebetalingen gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
6. Reklamation
Købelovens regler for reklamation gælder for varer, der er købt på www.stromstore.dk
Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte vores kundeservice på info@stromstore.dk
Du skal kontakte vores kundeservice inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet.
Du skal fremvise din kvittering som dokumentation for købet.
Hvis reklamationen er berettiget, tilbagebetaler vi dine rimelige fragtomkostninger.
7. Gavekort
Vores gavekort har en gyldighed på 2 år fra udstedelsesdatoen.
Når du køber et gavekort på www.stromstore.dk, modtager du gavekortet på din mail.
Gavekort der er købt på vores hjemmeside kan indløses på www.stromstore.dk
8. Klageadgang
Hvis vi ikke kan blive enige om behandling af reklamation, kan du indgive en klage til Klageportalen for Nævnenes Hus.