Følgende handelsbetingelser gælder for varer, der er købt på www.stromstore.dk 

www.stromstore.dk ejes og administreres af:

  • STRØM ApS
  • Strandvejen 169A
  • 2900 Hellerup, Danmark
  • CVR nr.: 27271766
  • kundeservice@stromstore.dk 
  • +45 28 80 33 67


1. Persondatapolitik

Du kan læse vores persondatapolitik her.


2. Betaling og sikkerhed

Vi modtager betaling med Dankort, Visa, Mastercard, JCB, Maestro og Mobilepay.

Alle betalinger på www.stromstore.dk sker via en sikret server der krypterer dine oplysninger.

Vi anvender 3D Secure på alle betalinger. 3D Secure verificerer din identitet og forhindrer eventuelt misbrug af dit betalingskort. Du modtager en kode på sms, som du skal indtaste for at gennemføre betalingen.

Hvis det er første gang du anvender dit betalingskort online, skal du bruge NemID til at gennemføre betalingen.

Priserne er angivet i danske kroner og er inklusive moms. Fragtomkostninger lægges oveni prisen.

Vi trækker først beløbet når varen sendes.


3. Levering

Hvis du bestiller hverdage inden kl. 12.00, sender vi din pakke samme dag.

Når vi afsender din pakke modtager du et trackingnummer på mail.

Du finder din faktura i pakken og det er den der gælder som kvittering for dit køb.

Hvis pakken eller indholdet er beskadiget ved modtagelse, skal du anmelde det til vores kundeservice på kundeservice@stromstore.dk 

Der kan forekomme længere leveringstid i forbindelse med ferieperioder og perioder med udsalg.


3.1 Levering i Danmark

Alle leveringer i Danmark sendes med GLS.

Leveringstiden er 1-2 hverdage.

Vi tilbyder fri fragt ved køb over 499 kr.

Køb på 499 kr eller derunder pålægges et fragtgebyr på:

  • 29 kr for levering til pakkeboks
  • 49 kr for levering til privatadresse
  • 49 kr for levering til erhvervsadresse


3.2 Levering indenfor EU

Alle leveringer indenfor EU sendes med UPS.

Leveringstiden for standardlevering er 2-5 hverdage.

Leveringstiden for ekspreslevering er 1-3 hverdage.

De specifikke fragtpriser fremgår under betaling.


3.3 Levering udenfor EU

Alle leveringer udenfor EU sendes med UPS Express.

Leveringstiden er 1-3 hverdage.

De specifikke fragtpriser fremgår under betalingen.


3.4 Afhent i butik

Du har mulighed for at afhente din pakke i en af vores butikker.

Når din pakke er klar til afhentning bliver du kontaktet af vores kundeservice.


4. Fortrydelsesret

Du har 14 dage til at ombytte eller returnere varer købt på stromstore.dk 

Perioden regnes fra den dag du modtager din vare.

Du skal returnere varen ubrugt og i samme stand som ved modtagelse.

Hvis du afviser at modtage din vare ved levering, forbeholder vi os retten til at pålægge et fragtgebyr på 49 kr.


4.1 Ombytning

Hvis du ønsker at ombytte en vare til en anden størrelse, farve eller en anden vare, skal du blot lægge en ny bestilling og sende varen retur.

Du sender varen retur ved at anvende det vedlagte returlabel og aflevere returpakken i nærmeste GLS PakkeShop.

STRØM betaler returfragten, når du vælger at ombytte.


4.2 Returnering

Hvis du ønsker at returnere en vare og få pengene retur, skal du selv betale returfragten.

Returvarer sendes til STRØM, Strandvejen 169A, 2900 Hellerup, Danmark.

Du bærer risikoen for varen indtil vi har modtaget den.

Du kan sende varen retur ved at anvende det vedlagte returlabel og aflevere returpakken i den nærmeste GLS PakkeShop. Her skal du være opmærksom på at der pålægges et fragtgebyr på 49 kr.

Du har også mulighed for at returnere varen i en af vores butikker.

Hvis du har spørgsmål til ombytning og retur, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@stromstore.dk eller på telefon +45 28 80 33 67 


5. Tilbagebetaling

Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, tilbagebetaler vi beløbet for den returnerede vare.

Vi gennemfører tilbagebetalingen med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Der kan gå op til 5 bankdage før overførslen er endeligt gennemført.


6. Reklamation

Købelovens regler for reklamation gælder for varer, der er købt på www.stromstore.dk 

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte vores kundeservice på kundeservice@stromstore.dk 

Du skal kontakte vores kundeservice inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet.

Du skal fremvise din kvittering som dokumentation for købet.

Hvis reklamationen er berettiget, tilbagebetaler vi dine rimelige fragtomkostninger.


7. Gavekort

Vi udsteder gavekort på op til 5000 kr.

Vores gavekort har en gyldighed på 3 år fra udstedelsesdatoen.

Når du køber et gavekort på www.stromstore.dk, modtager du gavekortet på din mail.

Gavekort der er købt på vores hjemmeside kan indløses på www.stromstore.dk 


8. Klageadgang

Hvis vi ikke kan blive enige om behandling af reklamation, kan du indgive en klage til Klageportalen for Nævnenes Hus